Dag 04 – Dagens jullåt + länk om det går att hitta. Dag 05 – Din definition av julen– bild/dikt/låt/tankar/film etc.

Får slå ihop 2 dagar igen, oj vad det är svårt att hinna blogga och ha ett liv åtminstonde vissa dagar.
Hur som helst, JAG HAR INGEN ANING OM HUR MAN LÄNKAR!!! kan någon kommentera hur man gör?
En jullåt jag hade velat länka iallafall är " Julen är här " Ryser i hela kroppen när jag hör den. Sååååå otroligt vacker.
 
Min definition av julen .. 
Kärlek, familj, värme, färger, dofter och snö.. hela julen har en speciell känsla. Visar några bilder som för mig är jul! 
 
 Älskar gamla bilder på tomtar.. det är verkligen Jul!
traditionellt julbord med familjen är så jul för mig. Älskar julmat och kan äta hur mycket som helst.
 
dofter.. mer behöver man inte säga 😍😍😍
 
 snö och julbelysning, finns det nå mysigare? En kvällspromenad med sin andra halva. Det knastrar i snön och lyser så vackert överallt.
ÅH VAD JAG HOPPAS PÅ SNÖ!!!
Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul

Vilka fina och stämningsfulla juliga bilder!